Виїзний навчально-методичний семінар до Млинівської гімназії

21
Гру, 2015
  • Головна
  • Новини
  • Виїзний навчально-методичний семінар до Млинівської гімназії

У рамках співпраці з Демченком В.В., доцентом кафедри філософії, економіки та менеджменту освіти РОІППО, який очолює науково дослідницьку лабораторію «Творча обдарованість», відбулась зустріч з педагогічним колективом Млинівської гуманітарної гімназії з метою обміну досвідом роботи. Делегацію вчителів Ковельської міської гімназії очолили Бичковський В.В., начальник управління освіти м. Ковеля, директор гімназії Вальчук О.І. Для поїздки були запрошені вчителі, котрі мають вищу кваліфікаційну категорію та педагогічні звання, а саме Комашко Л.М., заступник директора з навчально-виховної роботи, Барановська Л.Л., завідувач кафедри української мови та літератури, Велимчаниця Н.Ю., завідувач кафедри зарубіжної літератури та суспільних наук, Ільюх С.М., завідувач кафедри математики та інформатики, Сметюх О.С., завідувач кафедри естетичного виховання та фізичного розвитку, Приймак М.В., вчитель інформатики, Слепко О.В., вчитель історії, Ростун В.І., вчитель географії та економіки, Горкун  Г.О., вчитель англійської мови, Купрійчук П.Т., вчитель математики та Мочарська Є.О., бібліотекар.

Цікавим був той факт, що наша гімназія та Млинівська мають подібну історію розвитку: обидві створені  у 1997 році у переддень Святого Миколая, педагогічний колектив гімназії налічує 42 вчителя та й кількість учнів приблизно однакова – 340, святкуємо день народження закладу на день Св. Миколая.

На зустрічі  М.В. Кішман, заступник директора з науково-методичної роботи Млинівської гуманітарної гімназії наголосив, що істотні зрушення в розвитку професійної компетентності можуть відбутися лише внаслідок багаторічної системної методичної роботи  на трьох рівнях – внутрішньо шкільної, районних форм та інституту післядипломної педагогічної освіти, – яка обов’язково включає самоосвітню діяльність учителя. Завдання адміністрації навчального закладу полягає у створенні умов, які би мотивували вчителів на розвиток  професійної компетентності.

У практиці організації інноваційних форм  методичної роботи педагоги використовують співбесіди, індивідуальні програми розвитку, постійно діючі семінари, семінари-практикуми, майстер-класи, педагогічні студії, педагогічні виставки, конкурси педагогічної майстерності, школи актуального педагогічного досвіду, творчий портрет, педагогічне порт фоліо, захист інноваційного проекту, педагогічні мости.

Серед сучасних інноваційних технологій розвитку професійної компетентності найефективнішим для колективу гімназії є методичний проект, який передбачає чотири етапи. Творчість учителів проявляється в дослідницькій роботі, моделюванні, творчому пошуку над науково-методичної проблемною темою.

Цікавим для нас була презентація педагогічної студії, як інноваційної форми методичної роботи для організації навчання шляхом інтерактивної взаємодії колективу однодумців, пов’язаних між собою певним світоглядом і спільними завданнями. Педагогічна студія має свій формат, а саме: пролог, етюд, експозиція, практикум та рефлексія. Кожна із цих частин має своє змістовне навантаження.

Особливим жанром у поширенні педагогічного досвіду є майстер-клас, що представляє собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську розробку.

Педагогічні мости є ефективною формою обміном досвіду між педагогічними колективами закладів освіти. Таким педагогічним мостом була ділова зустріч між нашими двома педагогічними колективами, які об’єднані спільною науково-методичною проблемною темою. Обмін досвідом є важливим кроком в реалізації науково-методичних проблем нашого педагогічного колективу та пошуку   ефективних форм науково-методичної роботи з розвитку професійної компетентності вчителів. Ми були задоволені спілкуванням з професійним колективом Млинівської гімназії і запросили колектив до нашого закладу для подальшої співпраці та обміну досвідом.

Окрім того ми побували на екскурсії у музеї Пересопницького Євангелія у селі Пересопниця на Рівненщині, в якому написали Першокнигу, відкрили музейний комплекс під відкритим небом «Княже місто» та культурно-археологічний центр «Пересопниця». Нам було всім цікаво дізнатися, що в   музеї зберігається копія Пересопницького  Євангелія, а оригінал знаходиться в Національній бібліотеці України імені В.І.Вернадського у м. Києві. Пересопницьке Євангеліє – добротна книга вагою 9,3 кг. писана на пергаменті форматом 38х24 см. та вміщає 482 аркушів. Рукопис багато орнаментований, прикрашений  високохудожніми  кольоровими заставками й мініатюрами.

Такі виїзні семінари мають велике значення як і для професійного так і для особистого зростання кожного педагога.

Популярні новини

Безпечний Інтернет

День безпечного інтернету Ця міжнародна календарна подія виникла за сприяння…

Позитивний мікроклімат в педколективі

  19.10.21р.  в ліцеї відбувся круглий стіл «Позитивний мікроклімат в пе…

НАКАЗ про організацію освітнього процесу

НАКАЗ про організацію освітнього процесу Розклад навчальних занять(додаток 1)…

© ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ М.КОВЕЛЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Незалежності, 49, т. (03352) 5-95-08, e-mail: k_mg@i.ua