Н А К А З № 37
від 22 квітня 2020р
Про роботу гімназії під час карантину.
Відповідно до Законів України «Про освіту» «Про загальну середню освіту» листа Міністерства освіти і науки України від 15.09.2015 №1/9-438 «Щодо дистанційної форми навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020р. №1/9-154 «Щодо запровадження карантину для усіх типів закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної, професійної, фахової, перед вищої, вищої післядипломної освіти незалежно від форми власності і сфери управління» та листа від 23 березня 2020 року № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», постанови Кабміну України від 22 квітня 2020 р. № 291
НАКАЗУЮ:
- Продовжити дистанційну форму навчання для учнів 1-7-х класів до 11.05.20р.
- Вважати офіційним веб-ресурсом для забезпечення навчального процесу за дистанційною формою сайт школи (завдання для самостійного опрацювання).
- Для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти, зокрема, мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках.
- Провести моніторингові контрольні роботи відповідно до плану роботи гімназії в онлайн-режимі за таким графіком:
- з української мови (аудіодиктант чи в разі необхідності диктант з пропусками) у період з 27.04 по 30.04.20р.;
- з математики у період з 04.05 по 08.05. 20р.;
- з англійської мови (контроль письма) у період з 04.05 по 15.05.20р.
- Підготувати завдання для моніторингових контрольних робіт головам ПМК.
- Адміністрації закладу координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.
6.1 Провести засідання педагогічної ради в онлайн-режимі 05.05.2020р. об 11:00 (платформа Zoom ) з таким порядком денним:
- Використання ІКТ в управлінській діяльності та освітньому процесі (доповідач Комашко Л.М.)
- Про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року.
6.1.1. Комашко Л.М., заступнику директора з навчально-виховної роботи:
– забезпечити дистанційне навчання відповідно до робочого навчального плану школи та календарно-тематичного планування учителів на ІІ семестр;
– розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.
6.1.2. Квятковській К.І., заступнику директора з навчально-виховної роботи, забезпечити виконання організаційно-педагогічної роботи (методичної самоосвіти):
- забезпечити вивчення педагогічним колективом листа МОН України «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року».
- зобов’язати педагогів розробити індивідуальні плани професійного розвитку (підвищення кваліфікації, самоосвіти, тощо) на час карантину. Розроблені плани подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.;
- розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.
6.1.3.Барановській Л.Л., заступнику директора з навчально-виховної роботи:
– забезпечити виконання наукової та дослідницької роботи;
– розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.
6.1.4.Шворак Р.С., заступнику директора з виховної роботи:
– забезпечити контроль за дотриманням вимог щодо заборони проведення всіх масових заходів;
– зобов’язати класних керівників донести інформацію до батьків; забезпечити зворотній зв’язок між класними керівниками, батьками та вчителями;
– розробити індивідуальний план роботи заступника директора з ВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.
- Членам педагогічного колективу забезпечити технічні можливості для участі в педраді 05.05.20р. Посилання на проведення педради буде розміщено на вайбері в групі Ковельська міська гімназія.
- Інженеру-електроніку надати консультації з приводу технічного забезпечення (т.0967412762).
- Педагогу-організатору Савчук Х.О., психологу Мельничук О.Б. адміністратору бібліотечно-інформаційного центру Мочарській Є.О. розробити індивідуальні плани роботи на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua до 11.05.2020р.
- Класним керівникам координувати та здійснювати контроль за виконанням учнями домашніх завдань.
- Приймак М.В., вчителю інформатики, розмістити інформацію на сайті гімназії.
- Медичній сестрі Ліпич І.П. забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом і гострих респіраторних інфекцій.
- Завідувачу господарством Проценку Ю.В.:
- організувати безперебійну роботу адміністративно-господарського складу із запровадженням гнучкого графіку роботи;
- забезпечити виконання трудових обов’язків працівниками в межах їх робочого часу;
- забезпечити збереження майна.
- Учителям-предметникам
- Розміщувати навчальні завдання для самостійного опрацювання на хмарному середовищі гімназії упродовж кожного наступного тижня до п’ятниці до 12.00;
- дотримуватися вимог Міністерства освіти щодо норм домашніх завдань з метою недопущення перевантаження учнів;
- здійснювати навчальний процес за дистанційною формою навчання (самостійна робота, навчальні заняття, тестування в онлайн режимі) з використанням платформи Google Classroom, Zoom;
- внести корективи в календарно-тематичне планування;
- вказати адреси для забезпечення зворотнього зв`язку між суб’єктами навчанням.
- Контроль за виконанням даного наказу лишаю за собою.
Директор О.І. Вальчук