Про роботу гімназії під час карантину

23
Кві, 2020

Н А К А З № 37

від   22 квітня 2020р

 

Про роботу гімназії під час карантину.

Відповідно до  Законів України «Про освіту» «Про загальну середню освіту» листа Міністерства освіти і  науки України від 15.09.2015 №1/9-438 «Щодо дистанційної форми навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, листа  Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020р. №1/9-154 «Щодо запровадження карантину для усіх типів закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної, професійної, фахової, перед вищої, вищої післядипломної освіти незалежно від форми власності і сфери управління» та листа від 23 березня 2020 року № 1/9-173  «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», постанови Кабміну України від 22 квітня 2020 р. № 291

НАКАЗУЮ:

  1. Продовжити  дистанційну форму навчання для учнів 1-7-х класів до 11.05.20р.
  2. Вважати офіційним веб-ресурсом для забезпечення навчального процесу за дистанційною формою сайт школи (завдання для самостійного опрацювання).
  3. Для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти, зокрема, мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках.
  4. Провести моніторингові контрольні роботи відповідно до плану роботи гімназії в онлайн-режимі за таким графіком:
  • з української мови (аудіодиктант чи в разі необхідності диктант з пропусками) у період з 27.04 по 30.04.20р.;
  • з математики у період з 04.05 по 08.05. 20р.;
  • з англійської мови  (контроль письма) у період з 04.05 по 15.05.20р.
  1. Підготувати завдання для моніторингових контрольних робіт головам ПМК.
  2. Адміністрації закладу координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.

6.1 Провести засідання педагогічної ради в онлайн-режимі 05.05.2020р. об 11:00 (платформа Zoom ) з таким порядком денним:

  1. Використання ІКТ в управлінській діяльності та освітньому процесі (доповідач Комашко Л.М.)
  2. Про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року.

6.1.1. Комашко Л.М., заступнику директора з навчально-виховної роботи:

– забезпечити дистанційне навчання відповідно до робочого навчального плану школи та календарно-тематичного планування учителів на ІІ семестр;

– розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.

6.1.2. Квятковській К.І., заступнику директора з навчально-виховної роботи, забезпечити виконання організаційно-педагогічної роботи (методичної самоосвіти):

  • забезпечити вивчення педагогічним колективом листа МОН України «Щодо  проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року».
  • зобов’язати педагогів розробити індивідуальні плани професійного розвитку (підвищення кваліфікації, самоосвіти, тощо) на час карантину. Розроблені плани подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.;
  • розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.

6.1.3.Барановській Л.Л., заступнику директора з навчально-виховної роботи:

–    забезпечити  виконання наукової та дослідницької роботи;

–  розробити індивідуальний план роботи заступника директора з НВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.

6.1.4.Шворак Р.С., заступнику директора з виховної роботи:

–  забезпечити   контроль за дотриманням вимог щодо  заборони проведення  всіх масових заходів;

– зобов’язати класних керівників донести інформацію до батьків; забезпечити зворотній зв’язок  між класними керівниками, батьками та вчителями;

– розробити індивідуальний план роботи заступника директора з ВР на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.

  1. Членам педагогічного колективу забезпечити технічні можливості для участі в педраді 05.05.20р. Посилання на проведення педради буде розміщено на вайбері в групі  Ковельська міська гімназія.
  2. Інженеру-електроніку надати консультації з приводу  технічного забезпечення (т.0967412762).
  3. Педагогу-організатору Савчук Х.О., психологу Мельничук О.Б. адміністратору бібліотечно-інформаційного центру Мочарській Є.О. розробити індивідуальні плани роботи на період карантину та подати на гімназійну електронну пошту k_mg@i.ua   до 11.05.2020р.
  4. Класним керівникам координувати та здійснювати контроль за виконанням  учнями домашніх завдань.
  5. Приймак М.В., вчителю інформатики, розмістити інформацію на сайті гімназії.
  6.  Медичній сестрі Ліпич І.П. забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом і гострих респіраторних інфекцій.
  7. Завідувачу господарством  Проценку Ю.В.:
  • організувати безперебійну роботу адміністративно-господарського складу із запровадженням гнучкого графіку роботи;
  •  забезпечити виконання трудових обов’язків працівниками в межах їх робочого часу;
  • забезпечити збереження майна.
  1. Учителям-предметникам
  • Розміщувати навчальні завдання для самостійного опрацювання на хмарному середовищі гімназії упродовж кожного наступного тижня до п’ятниці до 12.00;
  • дотримуватися  вимог Міністерства освіти щодо норм домашніх завдань з метою недопущення перевантаження учнів;
  • здійснювати навчальний процес за дистанційною формою навчання (самостійна робота, навчальні заняття, тестування в онлайн режимі) з  використанням платформи   Google Classroom,  Zoom;
  • внести  корективи  в календарно-тематичне планування;
  • вказати адреси для забезпечення зворотнього зв`язку між суб’єктами навчанням.
  1. Контроль за виконанням даного наказу лишаю за собою.

Директор                                            О.І. Вальчук

Популярні новини

Безпечний Інтернет

День безпечного інтернету Ця міжнародна календарна подія виникла за сприяння…

Позитивний мікроклімат в педколективі

  19.10.21р.  в ліцеї відбувся круглий стіл «Позитивний мікроклімат в пе…

НАКАЗ про організацію освітнього процесу

НАКАЗ про організацію освітнього процесу Розклад навчальних занять(додаток 1)…

© ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ М.КОВЕЛЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Незалежності, 49, т. (03352) 5-95-08, e-mail: k_mg@i.ua