Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Для України головною проблемою, яка пов’язана з майбутнім держави, є збереження і зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді.
Педагогічна рада на тему «Здоров ’язбережувальні технології проектування розвитку обдарованості в контексті інтеграції України до європейського освітнього простору» окреслила мету сучасної школи – підготовка дітей до життя, де кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки . У класифікації освітніх технологій (управлінської діяльності, організації навчального процесу, виховної роботи та ін.) останнім часом виокремилася нова група – здоров’язберігаючі технології.
Слід зазначити, що здоров’язберігаюча педагогіка не може бути представлена як конкретна освітня технологія. Разом з тим, поняття “здоров’язберігаючі технології” об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу з формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів. Педагоги поділилися досвідом роботи з цього питання,визначили обов язкові кроки щодо виховання у дітей ціннісного ставлення до свого здоров’ я.