Згідно плану роботи гімназії відбулась педагогічна рада на тему «Формування пріоритетних напрямів інноваційної діяльності в новому навчальному році»
Вальчук О.І. зазначила, що тема педради є логічним продовженням роботи колективу над проблемним питання навчального закладу «Забезпечення якості освіти як ресурс інноваційного розвитку і зміцнення конкурентноздатності класичної гімназії».
Заступник з НМР Квятковська К.І. у своїй доповіді зупинилась на основних напрямах інноваційних процесів у системі освіти та запропонувала розглянути 6 пріоритетних напрямів інноваційної діяльності в гімназії.
Члени робочої групи ознайомили присутніх із напрацьованими матеріалами досліджень наявних напрямів інноваційної діяльності. А саме:
Готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності (Ільюх С.М., Самчук Л.Г.).
Розробка і апробація нових педагогічних технологій (Порада Л.Т.).
Розвиток матеріально-технічного потенціалу (Приймак М.В.)
Інноваційний потенціал учнів (Гарбуз В.Р.)
Інноваційний потенціал батьків (Купрійчук П.Т.)
Модернізація форм і методів управлінської діяльності. Демократична школа. Учнівське співуправління (Шворак Р.С.).
Продуктивною була робота в групах. Представники від кожної групи запропонували прогнозовані результати щодо покращення інноваційної діяльності в педагогічному колективі, підсилення інноваційних процесів, залучення всіх учасників НВП до інноваційної діяльності в закладі. До проекту рішення увійшли пропозиції, які сформувались за відповідними напрямками.