Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і вчителі математики.
Цього року в рамках декади математики та інформатики було проведено цікаву інтелектуальну гру – математичний квест.
Це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту і передбачає виконання спеціальних завдань. У грі брали участь дві команди: 2-А команда «Діаграма та 2-Б команда «Фантазія». Члени команд розв’язували завдання і на кожному етапі перевіряли правильність виконаних завдань. Перемагає та команда, яка першою дійде до фінішу, вона і отримує головний приз. Гімназисти із задоволенням виконували завдання, а ще їм сподобалося, що їм дозволили бігати по гімназії шукаючи точки де знаходяться завдання і на ввипередки вираховуючи людей причетних до даних завдань.

10.02. за результатами підсумків конкурсів, нагородили переможців, гімназисти отримали грамоти. А від заступника директора гімназії з науково методичної роботи Барановської Л. Л. капітани команд отримали призи – інтелектуальні головоломки. Вручивши призи, Людмила Леонідівна дала старт новій грі – інтелектуальному марафону по швидкісному розгадуванню головоломок. Отже цікава математика продовжується, так як такі ігри дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, прищепити учням любов до математики, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, розвивають кмітливість і математичне мислення. Створюються широкі можливості для переконання учнів у тому, що саме через шкільну математику лежить шлях до широкого ознайомлення з досягненнями науки, пробуджує в учнів бажання до творчих шукань, до глибокого пізнання й оволодіння математичними знаннями.