Як навчити дитину писати твори? Як зробити так, щоб дитина не боялася висловлювати свої думки? Напевно, кожен словесник не раз замислювався над цими питаннями. Ми спробували запропонувати власний варіант відповіді. 26 вересня група учнів 4-Б класу провела майстер-клас для другокласників із написання твору-опису природи. Гімназисти уклали тематичні словнички, запропонували декілька варіантів зачинів та кінцівок, розповіли про 5 «НЕ», підготували декорації, створили осінню атмосферу. Протягом уроку тренери допомагали другокласникам у написанні твору, виправляли допущені помилки, ділилися власним досвідом. Неймовірно приємно було бачити очі Гаги Олександра, який так уболівав за свого підопічного Миронюка Вадима. Значних зусиль доклала Мержвинська Маргарита, яка одночасно допомагала і Ковальчуку Андрію, і Заяць Катерині. Результатом спільної роботи стали справжні пейзажні замальовки, які учні радо презентували. Найбільш образними були твори Дейнеки Ірини, Ковальчука Андрія, Заяць Катерини, Миронюка Вадима. Четвертокласники радо поділилися власними лайфхаками, а другокласники уміло використали їхні поради. Завдяки такій спільній роботі вдалося досягти значних результатів.